tiistai 5. kesäkuuta 2018

Myöhäisemmät unet

Mun unirytmi on nyt vaihtunut myöhäisemmäksi. Ennen heräsin joka ainoa aamu klo 6. Nykyään herään 6.30-7. Ennen nukahdin päiväunille kahteentoista mennessä, mut nyt nukahdan vasta kahdentoista jälkeen. Ja tietenkin tää vaikuttaa myös yöuniin, että nukahdan vasta yhdeksän maissa aiemman puoli yhdeksän sijaan. Äitistä on kiva aamulla nukkua edes vähän pidempään, mutta toisaalta illalla jää vähemmän aikaa äitille ja isille tehdä asioita ilman mua ennen kun nekin menee nukkumaan. Viimeviikkoina en oo myöskään päiväunille suostunut käymään vapaaehtoisesti, vaan äiti on työntänyt mua rattaissa istuen, kunnes oon simahtanut ja sit vasta laskenut selkänojan alas. Mut arvatkaapa vaan, nukunko koiranunta ja herään heti kun vähänkin selkänoja liikahtaa. No kyllä, mut viimepäivinä oon jo paremmin suostunut nukkumaan. Myös iltaisin oon vaatinut äitin (isi ei kelpaa jos multa kysytään) mun huoneeseen kunnes nukahdan, koska keksin, että voin tulla sängystä itse pois ja vaellan hakemaan äitin takaisin sinne, jos se lähtee pois. Mut äiti on kyllä tyytyväinen päiväunien myöhäistymiseen, koska nyt kesäisin täällä meillä on ilmaiset puistoruokailut alle 16 vuotiaille, niin päästään ne hyödyntämään, kun en nukahda ennen sitä. Nykyään mun päiväunet vaihtelee 50min ja 3 tunnin välillä, useimmiten 1,5 tuntia.

Tässä taas viimeisen viikon kuvasatoa!

Mummi teki housuista mulle hatun, kun toin ne hatun sijaan.

Eväsretkellä omalla pihalla. Tällä peitolla isikin on lapsena käynyt eväsretkellä,
ja äiti ja isi vihittiin kuulemma tämän päällä.

Kuka nyt haluaa sisälle, kun voi käydä maisemavessassa.
Ja vauvan kanssa yhdessä tietenkin!

EMMÄMITÄÄNOOSYÖNYT
(seuraavana yönä sämpylätaikina kupli mahassa :( )

Iha-haa, näin ne lännen naiset ratsastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti