lauantai 4. helmikuuta 2017

3 kuukautta

Tänään on minun 3-kuukautispäiväni.  Sen kunniaksi sain torstaina neuvolassa 3 rokotetta. Molempiin reisiin yksi ja vielä suunkautta yksi. Olin reipas, vaikka itku pääsikin jo siinä vaiheessa kun äiti otti minusta tiukasti kiinni. Isi sanoi, että se oli tähän astisen elämäni kauhein kokemus. Taisi käydä enemmän isin sydämeen kun mun reisiin ne rokotteet. ;)

Pituus: 59cm
Paino: 5685g
Päänympärys:40,3cm


Mummi ja vaari kävi ulkoiluttamassa mua.

Haluan istua pystyssä. En tykkää ollenkaan olla vauva-asennossa.

Käytiin äitin kanssa neljän kerran äiti-lapsi jumpassa. En kyllä oikein tykännyt,
kun äiti jumppasi ja jätti mut yksin jumppamatolle. Äiti otti mut sit osaan liikkeistä mukaan.

Minäkin haluaisin katsoa samaa ohjelmaa ku äiti.

Löysin käteni. Sitä on kiva imeskellä.

Me lähdetään pian aurinkoon. Soviteltiin aurinkolaseja.

Suihkun jälkeen on hyvä nauraa isin tekemälle kampaukselle. (Vai äidin ilmeelle?)

Äiti sanoi, että olen söpö. Isin mielestä musta voisi tehdä meemin,

Äiti osti mulle oman tuolin. En kyllä tykkää vielä kovin pitkään istua tässä.

Minä vs. maailma. Isin mielestä tästä tulee mun punkyhtyeen levynkansi.

Osaan jo hienosti tarttua leluihin ja heilutella niitä.
Minä siis kolmen kuukauden iässä osaan:
- tarttua leluihin, kun joku sen ojentaa
- hymyillä ja josksu myös nauraa ääneen
- kannatella päätä vatsallani ollessa
- jutella sekä yksin että leluille ja ihmisille
- vaatia huomiota
- näyttää keskisormea ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti