torstai 30. maaliskuuta 2017

Minä nelikuisena

Tervetuloa taas lukemaan kuulumisiani!
Hups, onpas taas aikaa vierähtänyt. Neuvolastakin on jo pari viikkoa aikaa ja ensi viikolla onkin jo 5 kuukautisneuvola!

Mutta tässä mun viimeisimmät statsit:
Paino: 6855g (edelliseen muutosta n. 1200g)
Pituus: 62,5cm (3,5cm)
Päänympärys: 42 cm (n. 2,5 cm)

Viimeksi oli siis lääkärineuvola ja tarkastuksessa oli kaikki hyvin. Lääkärin mielestä olen 10+ tyttö. Lääkäri tutki lonkat, ihon, silmät, korvat, imusolmukkeet - mitäköhän muuta? Kaikki oli kuulemma hyvin.

Tällä viikolla opin kääntymään myös vatsalta selälleni. Ja osaan kääntyä lelujen perässä napani ympäri. Kyllä mä kohta liikun kovaa vauhtia!

Isin jutuille on kiva nauraa. Välillä riittää, että isi avaa suunsa niin mä jo räkätän sille. Isin jutut saa kyllä ehdottomasti paremmat naurut aikaan kun äitin.

Äiti on viime viikkoina käynyt muutamasti yksin uimassa ja mä olen ollut isin kanssa kaksin kotona. Isin kanssa pelleiltiin peilin edessä ja nyt peili on täynnä kädenjälkiäni. Nykyään myös tartun aina, kun joku vie mut lähelle, peilin viereisen oven kahvaan ja yritän avata ovea. Tänkin isi opetti mulle.

Öisin heräilen vieläkin aika usein. Nyt äiti päätti kokeilla ottaa yövalon pois, jos nukkuisin täysin pimeässä paremmin. Viime yönä nukuin jo vähän pidempiä pätkiä, mutta valvoin sitten puoli viidestä puoli seitsemään, jolloin nukahdin uudestaan äitin tissille ja nukuttiin sitten kasiin asti. Päiväunia nukun 2-3 kertaa ja kerralla 45min-2h, riippuen kaikesta. :D Pirteänä ja täydellä vatsalla olen todella hyväntuulinen ja juttelen kovasti. Kiljuminen ja "kurlaaminen" on lempiääniäni.

Leikkimässä.

Hyvien päiväunien jälkeen pitää venytellä.

Olen vuorikiipeilijä. Säkkituoli kahisee kivasti.

silmäni <3

Peiliselfie suihkun jälkeen. ;)

Äiti yrittää välillä lukea kirjaa kanssani, mtta mä haluaisin vaan syödä sen kirjan.

Yks aamu, iskä antoi mulle ilmankostuttimen putken. Leikin koalaa.

Ihana räntäsade. Katselin sitä 20 minuuttia.


Mä lähden kohta täältä sitteristäkin pois. Ja äiti laittoi jo saparon otsalle.

Tässä harjoittelen pianonsoittoa.

Äitin palapeli ja mun palapeli.

Äiti jätti mut nukkumaan päiväunia pää norsun viereen ja vatsalleen.
Näin olin, kun äiti haki mut pois.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti